Subject: گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آفریقا؛
From: entekhab.ir

افزایش ۵۰۰ درصدی موارد آبله میمون در آفریقا
Date: Thu, 28 May 2026 17:15:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A839BD70DC928C65C9415EA173272616_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A839BD70DC928C65C9415EA173272616_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A839BD70DC928C65C9415EA173272616_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A839BD70DC928C65C9415EA173272616_MULTIPART_MIXED--