Subject: در واکسن‌های کرونا تراشه ردیابی کار گذاشتند؟
From: entekhab.ir

شایعه وجود ردیاب در واکسن؛ تهدیدی جدی برای اعتماد عمومی به واکسیناسیون
Date: Sat, 18 Apr 2026 00:01:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--17EB74E79B54E27696D76DA6A724A88D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----17EB74E79B54E27696D76DA6A724A88D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----17EB74E79B54E27696D76DA6A724A88D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----17EB74E79B54E27696D76DA6A724A88D_MULTIPART_MIXED--