Subject: رئیس هشتمین کنگره بین‌المللی نارسایی قلب ایران:
From: entekhab.ir

شیوع نارسایی قلبی به دلیل آلودگی هوا
Date: Tue, 26 May 2026 21:29:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E7C3B0925D374406AB4D427BD57E01D9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E7C3B0925D374406AB4D427BD57E01D9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E7C3B0925D374406AB4D427BD57E01D9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E7C3B0925D374406AB4D427BD57E01D9_MULTIPART_MIXED--