Subject: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تداوم حمایت دولت از دامداران را ضروری دانست
From: entekhab.ir

افزایش قیمت گوشت قرمز در سایه خشکسالی و هزینه‌های تولید/ آیا امیدی به کاهش قیمت‌ها هست؟
Date: Sat, 30 May 2026 14:59:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C5D92B616868CB124EC1C932A2901D0D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C5D92B616868CB124EC1C932A2901D0D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C5D92B616868CB124EC1C932A2901D0D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C5D92B616868CB124EC1C932A2901D0D_MULTIPART_MIXED--