Subject: رئیس شبکه تحقیقات بیماری‌های ویروسی کشور:
From: entekhab.ir

واکسن ۴ ظرفیتی ایرانی پاپیلوما در مرحله آزمایش بالینی؛ مردم اطلاعات کمی درباره این ویروس دارند
Date: Sat, 30 May 2026 14:37:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E14BAE9DE7DD696C701874E562EBADA8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E14BAE9DE7DD696C701874E562EBADA8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E14BAE9DE7DD696C701874E562EBADA8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E14BAE9DE7DD696C701874E562EBADA8_MULTIPART_MIXED--