Subject: پنهان‌کاری آماری علیــه زنـان
From: entekhab.ir

خلأهای قانونی؛ عامل افزایش خشونت علیه زنان در ایران
Date: Wed, 20 May 2026 17:22:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6B3AAA0B7157E0D78F6CB05189734D6D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6B3AAA0B7157E0D78F6CB05189734D6D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6B3AAA0B7157E0D78F6CB05189734D6D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6B3AAA0B7157E0D78F6CB05189734D6D_MULTIPART_MIXED--