Subject: پژوهش جدید بر نگرانی‌های روانی و اجتماعی تأکید می‌کند
From: entekhab.ir

ارتباط خُروپُف با مشکلات رفتاری نوجوانان
Date: Wed, 10 Jun 2026 04:35:21 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--028CC9FE09C5F59D1B3E2969AEA0CA91_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----028CC9FE09C5F59D1B3E2969AEA0CA91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----028CC9FE09C5F59D1B3E2969AEA0CA91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----028CC9FE09C5F59D1B3E2969AEA0CA91_MULTIPART_MIXED--