Subject: دبیرکل سازمان ملل متحد:
From: entekhab.ir

هر ۲۵ ثانیه یک نفر به اچ‌آی‌وی مبتلا می‌شود؛ برای شکست ایدز، حقوق بشر را باید در اولویت قرار داد
Date: Fri, 29 May 2026 21:03:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4455A7F2A900C3383626E7C343BF41D6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4455A7F2A900C3383626E7C343BF41D6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4455A7F2A900C3383626E7C343BF41D6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4455A7F2A900C3383626E7C343BF41D6_MULTIPART_MIXED--