Subject: دانشیار دانشگاه علوم پزشکی لرستان تشریح کرد:
From: entekhab.ir

اثرات ضد لیشمانیایی بالقوه نانو ذرات روی سنتز شده با استفاده از عصاره گیاه اسطوخدوس
Date: Sat, 30 May 2026 17:57:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--46B757FFD111AB789A5D512A1CAE4052_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----46B757FFD111AB789A5D512A1CAE4052_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----46B757FFD111AB789A5D512A1CAE4052_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----46B757FFD111AB789A5D512A1CAE4052_MULTIPART_MIXED--