Subject: خرم:
From: entekhab.ir

حضور خاتمی در انتخابات قریب الوقوع است/در انتخابات آتی گرایش مردم به سوی اصلاح طلبان خواهد بود
Date: Sat, 30 May 2026 11:15:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BFA9DA6FBAF2C7FB02B4F2F4C461FB85_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BFA9DA6FBAF2C7FB02B4F2F4C461FB85_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BFA9DA6FBAF2C7FB02B4F2F4C461FB85_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BFA9DA6FBAF2C7FB02B4F2F4C461FB85_MULTIPART_MIXED--