Subject: احمد
From: entekhab.ir

خاتمی:حضور سلایق گوناگون در انتخابات آری ولی حضور فتنه‌گران و کودتاچیان مخملی هرگز
Date: Sat, 13 Jun 2026 06:35:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--43F83E1DEFC3408BB62CA639D96550B4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----43F83E1DEFC3408BB62CA639D96550B4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----43F83E1DEFC3408BB62CA639D96550B4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----43F83E1DEFC3408BB62CA639D96550B4_MULTIPART_MIXED--