Subject: آیا می‌دانستید بدن انسان حاوی میکروپلاستیک‌های مضر است؟
From: entekhab.ir

کارشناس راه‌های طبیعی حذف آن‌ها را توضیح می‌دهد
Date: Thu, 11 Jun 2026 01:20:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2865D6950CA7092C666B99C2A34E1D93_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2865D6950CA7092C666B99C2A34E1D93_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2865D6950CA7092C666B99C2A34E1D93_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2865D6950CA7092C666B99C2A34E1D93_MULTIPART_MIXED--