Subject: طرح معرفی سرآمدان هوش مصنوعی کشور؛
From: entekhab.ir

پژوهشگاه ارتباطات حامی رویدادهای ملی هوش مصنوعی در ایران شد
Date: Sat, 30 May 2026 08:26:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--28E0752939C999A6D4497E945D6ACDE5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----28E0752939C999A6D4497E945D6ACDE5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----28E0752939C999A6D4497E945D6ACDE5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----28E0752939C999A6D4497E945D6ACDE5_MULTIPART_MIXED--