Subject: با ارائه نسخه جدید امکان‌پذیر شد
From: entekhab.ir

نقدکردن غیرحضوری چک دیجیتال شبکه بانکی با «سپینو» بانک صادرات ایران
Date: Mon, 11 May 2026 10:49:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--923091387E03CE82BBF10452E2D9D41A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----923091387E03CE82BBF10452E2D9D41A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----923091387E03CE82BBF10452E2D9D41A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----923091387E03CE82BBF10452E2D9D41A_MULTIPART_MIXED--