Subject: مدیرعامل شرکت سایپا دیزل در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز:
From: entekhab.ir

کشنده GX در صدر بازار قرار خواهد گرفت/ فوتون‌های نیوفیس در راه بازار/ رشد ۷ برابری تولید در سایپادیزل
Date: Sat, 30 May 2026 11:40:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9ADAEA4F36808E737837C7164845A3D3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9ADAEA4F36808E737837C7164845A3D3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9ADAEA4F36808E737837C7164845A3D3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9ADAEA4F36808E737837C7164845A3D3_MULTIPART_MIXED--