Subject: تقویت زیست‌بوم نوآوری در حوزه ارتباطات با توسعه همکاری‌های پژوهشی؛
From: entekhab.ir

گام مشترک همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات برای آینده‌نگاری در صنعت مخابرات و دیجیتال
Date: Sat, 30 May 2026 12:59:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A8B2C2394D30727EFCF1D6B1E33934F1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A8B2C2394D30727EFCF1D6B1E33934F1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A8B2C2394D30727EFCF1D6B1E33934F1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A8B2C2394D30727EFCF1D6B1E33934F1_MULTIPART_MIXED--