Subject: همزمان با روز جهانی زنان در ICT؛
From: entekhab.ir

دکتر عاطفه ترکمن به عنوان مشاور رئیس پژوهشگاه در امور زنان و خانواده منصوب شد
Date: Sat, 30 May 2026 17:25:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6EB06A7828C4722244DDAEBB9805C6FC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6EB06A7828C4722244DDAEBB9805C6FC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6EB06A7828C4722244DDAEBB9805C6FC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6EB06A7828C4722244DDAEBB9805C6FC_MULTIPART_MIXED--