Subject: ویدیو / عیسی کلانتری رئیس اسبق سازمان محیط زیست: از سال ۱۳۶۱، همه اختیارات آب کشور برخلاف همه دنیا به شخص وزیر نیرو داده شددر ۴۲ سال اخیر، به صورت متوسط، حدود ۲ متر آب‌های زیرزمینی رفته پایین، یعنی بیش از ۹۰ متر، یک نفر از وزیر نیرو سوال نکرده در این ۴۳ سال چرا وظیفه ات را انجام ندادی
From: entekhab.ir

متولی و متصدی تامین، توزیع و حفاظت از آب، یک نفر است و این غلط بود
Date: Sat, 30 May 2026 17:57:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F07950B2505F390D2CF6A4D7A8CB228B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F07950B2505F390D2CF6A4D7A8CB228B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F07950B2505F390D2CF6A4D7A8CB228B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F07950B2505F390D2CF6A4D7A8CB228B_MULTIPART_MIXED--