Subject: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:
From: entekhab.ir

فعال‌سازی فناوری ۵ G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران/ رایزنی‌ها در چارچوب «دیپلماسی فناوری» به ثمر نشست
Date: Sat, 30 May 2026 13:00:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--335E07E46D73EB9CA4550D8B9C4F664F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----335E07E46D73EB9CA4550D8B9C4F664F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----335E07E46D73EB9CA4550D8B9C4F664F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----335E07E46D73EB9CA4550D8B9C4F664F_MULTIPART_MIXED--