Subject: تسریع در روند تکمیل کاری در روزهای تعطیل برای ایفای تعهدات به مشتریان؛
From: entekhab.ir

بازدید مدیرعامل پارس‌خودرو از روند آماده‌سازی خط بدنه پارس‌نوآ
Date: Sat, 30 May 2026 09:22:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9B96205E4C86CFEB3715CD47F0CE5F60_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9B96205E4C86CFEB3715CD47F0CE5F60_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9B96205E4C86CFEB3715CD47F0CE5F60_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9B96205E4C86CFEB3715CD47F0CE5F60_MULTIPART_MIXED--