Subject: زلنسکی: همه خواهان صلح عادلانه و امنیت واقعی هستند و درست در همین لحظه، روس‌ها ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های غیر نظامی ما را می‌زنند/
From: entekhab.ir

این جنگ باید پایان یابد؛ کسی هم که باید کلمه «توقف» را بشنود، مسکو است/ روسیه نباید هیچ پاداشی برای این مناقشه دریافت کند
Date: Sat, 30 May 2026 15:29:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--51E03C887AB410E7FD86BCE1E815ED09_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----51E03C887AB410E7FD86BCE1E815ED09_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----51E03C887AB410E7FD86BCE1E815ED09_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----51E03C887AB410E7FD86BCE1E815ED09_MULTIPART_MIXED--