Subject: محمد رضا دشتی اردکانی:
From: entekhab.ir

وزارت اقتصاد به دنبال احیای جایگاه واقعی مناطق آزاد است
Date: Sat, 30 May 2026 03:16:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--55F7B80EC43E156FC5FC2CD2C56E38B7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----55F7B80EC43E156FC5FC2CD2C56E38B7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----55F7B80EC43E156FC5FC2CD2C56E38B7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----55F7B80EC43E156FC5FC2CD2C56E38B7_MULTIPART_MIXED--