Subject: محسن سیفی در پیام آغاز ۷۴‌مین سال فعالیت این بانک عنوان کرد:
From: entekhab.ir

بانک صادرات ایران امروز در یکی از درخشان‌ترین دوره‌های تاریخی خود قرار دارد
Date: Mon, 11 May 2026 04:35:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3DA0454582FE1B7E036C6F30C4884179_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3DA0454582FE1B7E036C6F30C4884179_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3DA0454582FE1B7E036C6F30C4884179_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3DA0454582FE1B7E036C6F30C4884179_MULTIPART_MIXED--