Subject: ویدیو / آریا برزن محمدی استاد مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران: روس‌ها و چینی‌ها به دلایل متعدد نمی‌خواهند از مسیر ایران وارد یک جور جنگ نیابتی با اسرائیل و امریکا شوند؛ اولویت‌شان چیز دیگری‌ست / پیش نیاز و پیش شرط کمک چین به ایران، آرام شدن اوضاع و رسیدن به یک توافق ولو حداقلی با امریکا است
From: entekhab.ir

پیش نیاز و پیش شرط کمک چین به ایران، آرام شدن اوضاع و رسیدن به یک توافق ولو حداقلی با امریکا است
Date: Sat, 30 May 2026 10:16:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F3F553825C2DDA3060C822622EC89409_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F3F553825C2DDA3060C822622EC89409_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F3F553825C2DDA3060C822622EC89409_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F3F553825C2DDA3060C822622EC89409_MULTIPART_MIXED--