Subject: عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خودرو کشور:
From: entekhab.ir

پارس‌نوآ می‌تواند تداوم مسیر رنو و تضمین‌کننده اشتغال در زنجیره تأمین باشد/ زیرساخت‌های کیفی رنو موجب موفقیت محصول جدید پارس‌خودرو خواهد شد
Date: Wed, 27 May 2026 00:41:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--60112FDC0868E69B000FF2118D030CE6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----60112FDC0868E69B000FF2118D030CE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----60112FDC0868E69B000FF2118D030CE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----60112FDC0868E69B000FF2118D030CE6_MULTIPART_MIXED--