Subject: مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور وسائط نقلیه در نشست با معاونان و مدیران پارس‌خودرو خبرداد:
From: entekhab.ir

آغاز مطالعات اقتصادی برای ورود محصولات جدید به سبد پارس‌خودرو/ اعتبار و معافیت‌های تسهیلاتی پارس‌خودرو افزایش می‌یابد
Date: Sat, 30 May 2026 16:22:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--387AE753F440F7B72A4236EA46E3B948_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----387AE753F440F7B72A4236EA46E3B948_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----387AE753F440F7B72A4236EA46E3B948_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----387AE753F440F7B72A4236EA46E3B948_MULTIPART_MIXED--