Subject: دبیر انجمن قطعه سازان مطرح کرد:
From: entekhab.ir

تجدید خاطرات خوب مردم از پارس خودرو/ «پارس نوآ» با کیفیت‌ترین خودرو کلاس اقتصادی
Date: Wed, 27 May 2026 01:43:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D22742671A777B9B3C692BABCD537350_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D22742671A777B9B3C692BABCD537350_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D22742671A777B9B3C692BABCD537350_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D22742671A777B9B3C692BABCD537350_MULTIPART_MIXED--