Subject: خبر خوب برای فعالان حوزه فین تک
From: entekhab.ir

بانک اقتصاد نوین، پیشگام «سبک نوین زندگی» در حوزه دیجیتال
Date: Fri, 29 May 2026 23:24:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2610C2C6EFAB593CE00BAC42084BCFDB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2610C2C6EFAB593CE00BAC42084BCFDB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2610C2C6EFAB593CE00BAC42084BCFDB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2610C2C6EFAB593CE00BAC42084BCFDB_MULTIPART_MIXED--