Subject: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفت
From: entekhab.ir

اهدای بیش از ۱۱ هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح "پویش مهر بانک سپه"
Date: Sat, 30 May 2026 10:28:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--70E5227D8BFCC01B3F7B85453C0C2150_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----70E5227D8BFCC01B3F7B85453C0C2150_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----70E5227D8BFCC01B3F7B85453C0C2150_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----70E5227D8BFCC01B3F7B85453C0C2150_MULTIPART_MIXED--