Subject: بانک تجارت، پیشگام در حمایت از جوانان و خانواده‌های ایرانی
From: entekhab.ir

تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بانک تجارت به ۱۱ همت بالغ شد
Date: Sat, 30 May 2026 14:56:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BC9ABE76441D9E7AC0FFAEB5C2CBD15E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BC9ABE76441D9E7AC0FFAEB5C2CBD15E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BC9ABE76441D9E7AC0FFAEB5C2CBD15E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BC9ABE76441D9E7AC0FFAEB5C2CBD15E_MULTIPART_MIXED--