Subject: نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در حاشیه بازدید از سالن گروه سایپا در نمایشگاه خودرو تبریز عنوان کرد:
From: entekhab.ir

تحریم‌ها انگیزه پیشرفت در صنعت خودرو را افزایش داده است/ پارس‌نوآ نماد خودباوری در صنعت خودرو است
Date: Sat, 30 May 2026 16:53:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EF338D06BAD6E5CA9B9AB6B3D5F830E4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EF338D06BAD6E5CA9B9AB6B3D5F830E4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EF338D06BAD6E5CA9B9AB6B3D5F830E4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EF338D06BAD6E5CA9B9AB6B3D5F830E4_MULTIPART_MIXED--