Subject: روز سوم نمایشگاه صنعت خودرو ایران در تبریز؛
From: entekhab.ir

ادامه استقبال از محصولات پارس‌خودرو/ نماینده مردم تبریز در مجلس: پارس‌نوآ، نماد بلوغ صنعت و مهندسی داخلی است
Date: Sat, 30 May 2026 15:18:50 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BA9C773BD460515A0FCEDAE175AFB422_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BA9C773BD460515A0FCEDAE175AFB422_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BA9C773BD460515A0FCEDAE175AFB422_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BA9C773BD460515A0FCEDAE175AFB422_MULTIPART_MIXED--