Subject: زیرمجموعه «سایپا» در مسیر تثبیت درآمد و تولید گام بر می‌دارد؛
From: entekhab.ir

درآمد ۱۱ همتی «پارس خودرو» در نیمه نخست امسال
Date: Thu, 28 May 2026 21:28:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1EAAA07D82B548B475E3C8D48D18F2B7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1EAAA07D82B548B475E3C8D48D18F2B7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1EAAA07D82B548B475E3C8D48D18F2B7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1EAAA07D82B548B475E3C8D48D18F2B7_MULTIPART_MIXED--