Subject: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران برگزار می‌شود.
From: entekhab.ir

حضور پرقدرت پارس‌خودرو در نمایشگاه تبریز ۱۴۰۴/ نمایش پنج محصول توسط قدیمی‌ترین خودروساز کشور
Date: Sat, 30 May 2026 11:29:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A258F51FCE32F8E180EABBD60ECEBE48_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A258F51FCE32F8E180EABBD60ECEBE48_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A258F51FCE32F8E180EABBD60ECEBE48_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A258F51FCE32F8E180EABBD60ECEBE48_MULTIPART_MIXED--