Subject: نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک در بازدید از واحدهای تولیدی استان همدان عنوان کرد:
From: entekhab.ir

تعامل بانک صادرات ایران با بخش تولید و کارآفرینان، راهبردی و مستمر است
Date: Sat, 30 May 2026 14:57:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6A05C1D3905D1CBC47FDBA4E2EA835A8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6A05C1D3905D1CBC47FDBA4E2EA835A8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6A05C1D3905D1CBC47FDBA4E2EA835A8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6A05C1D3905D1CBC47FDBA4E2EA835A8_MULTIPART_MIXED--