Subject: با امضای یک تفاهمنامه دوجانبه اجرایی شد:
From: entekhab.ir

همکاری بانک تجارت و کمیته امداد برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی
Date: Fri, 29 May 2026 20:59:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FAF00DC8829EA2C4B67734A5B921EEF4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FAF00DC8829EA2C4B67734A5B921EEF4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FAF00DC8829EA2C4B67734A5B921EEF4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FAF00DC8829EA2C4B67734A5B921EEF4_MULTIPART_MIXED--