Subject: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مراسم افتتاح خط تولید خودرو پارس نوآ اعلام کرد:
From: entekhab.ir

آغاز تولید «پارس نوآ» نماد ظرفیت بالای گروه سایپا در تحقق سیاست‌های کلان صنعتی کشور است/ حرکت سایپا در مسیر جهش تولید و اشتغال پایدار با وجود همه سیاه نمایی‌ها
Date: Sat, 30 May 2026 14:58:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--696E4A0C0959250BD2B046037B289E87_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----696E4A0C0959250BD2B046037B289E87_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----696E4A0C0959250BD2B046037B289E87_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----696E4A0C0959250BD2B046037B289E87_MULTIPART_MIXED--