Subject: قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در حاشیه بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه صنعت مطرح کرد:
From: entekhab.ir

حرکت سایپا به سمت نسل جدید موتور با هدف خودکفایی ۶۰ درصدی/ سایپا با پروژه‌های نوین توسعه محصول به استقبال آینده صنعت خودرو می‌رود
Date: Sat, 30 May 2026 11:30:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D598A38BDC6DFDEA417B467C40A1A8EE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D598A38BDC6DFDEA417B467C40A1A8EE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D598A38BDC6DFDEA417B467C40A1A8EE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D598A38BDC6DFDEA417B467C40A1A8EE_MULTIPART_MIXED--