Subject: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا خبر داد:
From: entekhab.ir

راه‌اندازی پویش ارتباطی «سایپا و رسانه» در گروه سایپا/ پیوند صنعت و رسانه در سایپا تقویت می‌شود
Date: Sat, 30 May 2026 15:42:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E0813D7A9F2DDFB24D9AC93295EE9781_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E0813D7A9F2DDFB24D9AC93295EE9781_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E0813D7A9F2DDFB24D9AC93295EE9781_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E0813D7A9F2DDFB24D9AC93295EE9781_MULTIPART_MIXED--