Subject: در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۵ رقم خورد
From: entekhab.ir

بازدید مدیران ارشد بانک مسکن از پروژه ۱۷۰ واحدی «هسا» کیش / تجربیات موفق طرح‌های مشارکتی بانک مسکن در مناطق آزاد
Date: Fri, 29 May 2026 21:54:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B385ED016E3462B46A1F6AF7037E18CD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B385ED016E3462B46A1F6AF7037E18CD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B385ED016E3462B46A1F6AF7037E18CD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B385ED016E3462B46A1F6AF7037E18CD_MULTIPART_MIXED--