Subject: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت:
From: entekhab.ir

تولید پارس نوآ زیر سایه تحریم‌ها/  اعتماد دوباره مردم به خودروی ایرانی با اتکا به توان داخلی
Date: Sat, 30 May 2026 10:28:50 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B8E6AC724120F67D3F69FDE4A48C2F6C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B8E6AC724120F67D3F69FDE4A48C2F6C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B8E6AC724120F67D3F69FDE4A48C2F6C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B8E6AC724120F67D3F69FDE4A48C2F6C_MULTIPART_MIXED--