Subject: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد:
From: entekhab.ir

شاخص‌های رسمی بورس گواه عملکرد مثبت گروه سایپا در حوزه مالی/ کاهش ۹۰ درصدی بدهی‌های سرفصل‌شده بانکی و رشد ۹ درصدی درآمد
Date: Sat, 30 May 2026 11:41:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4B5F5A4643D1E48AD91C019F28BCE0BF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4B5F5A4643D1E48AD91C019F28BCE0BF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4B5F5A4643D1E48AD91C019F28BCE0BF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4B5F5A4643D1E48AD91C019F28BCE0BF_MULTIPART_MIXED--