Subject: دکتر خورسندیان در جمع روسای شعب جزیره کیش:
From: entekhab.ir

بانک مسکن با تکیه بر بانکداری شرکتی و رعایت اصول حرفه‌ای مسیر رشد خود را ادامه می‌دهد
Date: Sat, 30 May 2026 13:15:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9998C28BE39B586F05B3060168412901_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9998C28BE39B586F05B3060168412901_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9998C28BE39B586F05B3060168412901_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9998C28BE39B586F05B3060168412901_MULTIPART_MIXED--