Subject: مدیرعامل بانک مسکن در جریان بازدید از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در جزیره کیش تاکید کرد:
From: entekhab.ir

هم افزایی بانک مسکن و شرکت های تابعه؛ توسعه ساخت و ساز در کشور
Date: Sat, 30 May 2026 15:59:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8E74D357BEC120039536C1B564FF3B27_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8E74D357BEC120039536C1B564FF3B27_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8E74D357BEC120039536C1B564FF3B27_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8E74D357BEC120039536C1B564FF3B27_MULTIPART_MIXED--