Subject: تغییرات در بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی؛
From: entekhab.ir

۳ مدیرعامل جدید در گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب شدند
Date: Sat, 30 May 2026 01:15:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E4D5EB49BFE8291ACB5AB9EC2FC6EC4E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E4D5EB49BFE8291ACB5AB9EC2FC6EC4E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E4D5EB49BFE8291ACB5AB9EC2FC6EC4E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E4D5EB49BFE8291ACB5AB9EC2FC6EC4E_MULTIPART_MIXED--