Subject: در بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تهران از زامیاد مطرح شد:
From: entekhab.ir

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی با تکیه بر تولید داخلی سرعت می‌گیرد/ سایپا آماده تولید خودروهای هیبریدی و برقی است
Date: Sat, 30 May 2026 11:35:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--46621BF71748DCD168BD6F852E47BAAC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----46621BF71748DCD168BD6F852E47BAAC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----46621BF71748DCD168BD6F852E47BAAC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----46621BF71748DCD168BD6F852E47BAAC_MULTIPART_MIXED--