Subject: طی یک سال گذشته و با بهره‌برداری از خدمت جدید
From: entekhab.ir

پرداخت بیش از ۷ هزار وام آنلاین با «سپینو» بانک صادرات ایران
Date: Wed, 10 Jun 2026 07:55:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--270AEE734CDC0C422CAE2E5027E25DB5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----270AEE734CDC0C422CAE2E5027E25DB5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----270AEE734CDC0C422CAE2E5027E25DB5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----270AEE734CDC0C422CAE2E5027E25DB5_MULTIPART_MIXED--