Subject: در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق انجام شد
From: entekhab.ir

تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران و توانیر برای چهارمین سال پیاپی تمدید شد
Date: Sat, 30 May 2026 18:11:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--37B4AE2D09CB0E6BE1B393B4112DE913_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----37B4AE2D09CB0E6BE1B393B4112DE913_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----37B4AE2D09CB0E6BE1B393B4112DE913_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----37B4AE2D09CB0E6BE1B393B4112DE913_MULTIPART_MIXED--