Subject: معاون کیفیت پارس‌خودرو تاکید کرد:
From: entekhab.ir

مسئولیت حیاتی پارس‌خودرو در حفظ جایگاه تولیدکننده باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی/ الگوبرداری و انتقال استانداردهای جهانی در دستور کار است
Date: Sat, 30 May 2026 13:18:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E17B006FA6B3476B58D3AC77348C13C4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E17B006FA6B3476B58D3AC77348C13C4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E17B006FA6B3476B58D3AC77348C13C4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E17B006FA6B3476B58D3AC77348C13C4_MULTIPART_MIXED--