Subject: ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک بازار فعلاً تولید نمی‌شود
From: entekhab.ir

کوییک R اتوماتیک؛ جهش هزینه‌های تولید، نه افزایش قیمت فروش
Date: Sun, 10 May 2026 19:29:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D096ACCA073542B64D84210CEF5CFD80_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D096ACCA073542B64D84210CEF5CFD80_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D096ACCA073542B64D84210CEF5CFD80_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D096ACCA073542B64D84210CEF5CFD80_MULTIPART_MIXED--